Rustdag in Charleville-Mézières

7 oktober 2018 - Charleville-Mézières, Frankrijk

Afgelopen nacht weinig geslapen door onweer en een feest in de kantine van de camping, waar tot een uur of 5 de muziek uit de boxen schalde met het volume van Appelpop. Om 6 uur liep de wekker af... niet om vandaag kilometers te maken, vandaag een rustdag ingelast, maar om de F1 van Japan te kijken. Verstappen werd derde. 🥉
Na een lekkere hete douche ben ik naar het centrum gelopen om boodschappen te doen en een bakkie te doen op Place Ducale. Dit plein doet me aan Parijs denken. Google bevestigt mijn gevoel... het plein is min of meer een kopie van de Place des Vosges in Parijs. Om 11 uur zitten er al meer terrasgasten aan het bier dan aan de koffie... ik houd het nog maar even bij koffie en werk m'n blog bij.
Vanmiddag om een uur of 2 is hier op het plein de finish van de oudste, dit jaar de 99e, langeafstandsloop in Frankrijk... Sedan - Charleville-Mézières... over een afstand van ruim 23 km. Volgens de campingbaas zal er wel weer een Keniaan winnen... om een of andere reden lopen die altijd hard voor de rest uit, zei hij 🤔 Ik zit hier goed, ik wacht het rustig af.
A bientot!

1. Leida:
    8 oktober 2018
    Leuk om je verhalen te lezen.top dat je dit doet!
    Muchos besos
  2. Bianca tofohr:
    13 oktober 2018
    Wat schrijf je leuk en goed om Te lezen dat het goed met je gaat